Türkeli Devlet Hastanesi

Türkeli Devlet Hastanesi

Telefon: (368) 271 51 28 (2 hat) Telefon2: (368) 274 44 64 (3 hat)

Hastanenin yapımı 2000 yılında tamamlanmış ve 2001 yılında hizmete açılmıştır.
2 Ameliyathane, 16 oda, 30 yatak kapasiteye sahiptir.

Doktorların Hizmet Verdiği Bölümler

Genel Cerrahi / İç Hastalıkları / Çocuk Hastalıkları / Kadın Doğum / Aile Hekimi

Türkeli Devlet Hastanesi İnternetten Online Randevu Almak İçin Tıklayınız…

“Türkeli Devlet Hastanesi” için 7 yanıt

  1. hepınız kesın beee hıc bır doktorumuz yok hastalıjtan öluyoruz gelıoruz hemen baska hastaneye yolluyosunuz herkes ıyı görsun dıye yalanlarınızla mılletı kandırmayınız ınanmıyoruz zaten saglık bakanlıgı bızım hastanemıze doktor yollasın yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  2. canlarım hepinizi çok seviyorum ve türkeli halkı lütfen elinizdekilerin kıymetini bilin !!!

  3. aile hekimi çok iyi bir insan inşallah kıymetini bilirlerde elimizden cüneyt bey gibi onuda kaçırmazlar yetkililere duyrulur saygılarımla

  4. 2010yılının 19 agustos tarihınde gelen bı hasta için bılgı almak istıyorum benım için cok onemlı hasta adı ZEKİ GÖKAY 20 AGUSTOSTA VEFAT ETTİ ben oglu Bayram gökay bır belge imzalatılmış babam kendi istegıyle atmış ama gidebılırsınız dıye o belgeyi gormek istıyorum oradakı doktorlardan rica edıyorum muhayene ettıgı doktorun ismı suan elımde yok ama yakınlarımdan alıcam lütfen bana yardım edın saygılarımla

  5. siz yinede şükredin ya biz hiç doktorumuz yok doktor olmadığı için hastanemız aynı hayalet gıbı malesefe türkelıye gelıyoz bunada şükür ya turkli bı<ze uzak olsaydı ozamnda kastamnoya gıtmek zorunda kalacaktık ne diş hekımımız nede doktor nede doğum uzmanımz yok aynı köyyyy

  6. sn.yetkililer bu memlekette yaşayanlar allah kulu veya bu ülkenin insanları deyilmi bunlarda can taşıyo hastalanıyo doğru düzgün işini iyi yapan bi doktora ihtiyaçları var bi doktor teğmin etmezseniz ordaki hastalıklara ölümlere göz yummuş oluyosunuz çevre hastaneler çok uzak çoğunu arabası bile gidecek parası bile yok lütfen elinizi vijdanınıza koyun duyarlı olun iyi bi doktor ataması yapın önce insana değer versin üstünkörü bakıp yanlış müdaheleler yapmasın kimse ecel deyip geçemez doğru tanı koymak çok önemli herkes adına sesleniyorum TÜRKELİ DEVLET HASTANESİNE BİR DDOKTOR ATAMASI İSTİYORUZZZZZ YETKİLİLERİN DİKKATİNE .

berfin için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir